Kétség sem férhet hozzá, hogy az esernyők kifogástalan reklámajándékok, és nemcsak azokban az országokban, ahol sok esővel kell számolni, hanem ott is, ahol ritkábban esik az eső.
Manapság már a reklámesernyők nagyon népszerűvé váltak, ugyanis a szakértők hamar rájöttek, hogy a sapkák, bögrék, napernyők, strandlabdák és tollak mellett ezekre is érdemes pénzt költeni, hiszen a siker nem marad el. Az egyszerű esernyők funkcionalitásával mindenki tisztában van.
A szakadó esőben mindenkinek eszébe jutnak ezek a kiegészítők, amelyek nélkül gyakran nem is lehet kimenni. A reklámesernyők egyre szembetűnőbb elterjedésével sokan felismerték, hogy nem csupán egy kihasználási móddal rendelkeznek ezek.
A reklámesernyők azért minősülnek jónak, mert hibamentesen képesek ellátni a nekik szánt feladatot, emellett olyan tárgyak jelentenek, amely nagyon jó reklámfelület is egyben. Az ezen található emblémát vagy mottót mindenki hamar észreveszi. A reklámesernyők tehát jó befektetést jelentenek, természetesen, hosszú távon is.